▶ Notice(안내사항) 1. Once the application is completed and submitted, revisions on your admission form are not available, therefore the applicant must carefully enter all required elements correctly. If you would like to revise online application submitted, please contact language@mail.ulsan.ac.kr before the end of the application period to delete your current application and create a new one. 2. Submission of more than one application is prohibited. If found, the application and the admission will be cancelled. 3. If you would like to check the application status or edit application information, type in your family name, given name and the date of birth and click‘Check/Modify Application’ button. 4. Online Admission System only works properly on Chrome and Internet Explorer (Updated Version). 5. Please type in roman alphabet only without accents or umlauts. 6. Submitted documents and application fees will not be returned or refunded. 7. All required and supporting original documents must be sent to Unversity of Ulsan and arrive by the stated deadline (Korean local time). 8. If the applicant gained admission illegally, such as by forgery or alteration of documents or translation errors of documents, and this is discovered while at school or after graduation, admission will be canceled. 1. 지원이 완료된 후에는 입학구분과 모집단위를 수정할 수 없으므로, 신중하게 작성해주시기 바랍니다. 입학구분, 모집단위를 수정하고자하는 경우, 울산대학교 국제교류팀 이메일(language@mail.ulsan.ac.kr)을 통하여 기존 지원서 삭제 요청 후 다시 지원하여 주시기 바랍니다. 2. 둘 이상의 지원서 제출은 금지되어 있습니다. 둘 이상의 지원서를 제출할 경우 제출한 모든 지원서들은 삭제되며, 입학은 취소됩니다. 3. 최종 제출 전, 지원서 확인 및 수정이 필요한 경우 성명 및 생년월일 입력 후 ‘지원서 확인/수정’버튼을 클릭하시기 바랍니다. 4. 입학지원 시스템은 Chrome과 최신 업데이트된 Internet Explorer에서만 정상적으로 작동합니다. 5. 내용 입력시, 알파벳만 사용하여 주시기 바랍니다. 6. 제출된 서류와 납부된 입학 전형료는 일절 반환되지 않습니다. 7. 합격자 발표 후, 제출기한 전까지 모든 원본서류가 울산대 국제교류팀으로 도착하여야합니다. 8. 제출 서류 미비 또는 서류상의 정보가 사실과 다를 경우, 서류의 위‧변조, 번역 오류, 대리 시험 또는 부정행위가 발견될 경우 해당 지원자는 입학 허가가 취소됩니다.